Program educativ de slăbit „Fără Stres”

Program educativ de slăbit „Fără Stres”

Program educativ de slăbit „Fără Stres”

Diana Artene (nutriționist) și Roxana Badea (psiholog) au realizat împreună un program bazat pe experiența fiecăreia în lucrul cu oamenii, fie 1 la 1, fie în grup (workshopuri). Astfel, începând din luna iulie, acest program este accesibil persoanelor care vor să înțeleagă principiile funcționării organismului în care trăiesc pentru a gestiona eficient situațiile dificile pe care le întâmpină în dobândirea unui comportament alimentar sănătos.

Aplicarea Programului educativ de slăbit Fără Stres tratează mâncatul de stres și cauzele obezității, prevenind reîngrășarea chiar din prima zi de program (fără a mai fi nevoie de niciun alt program de menținere) prin: reglarea hormonilor și mediatorilor chimici implicați în reacțiile de stres acut și cronic, prin tratarea rezistenței la insulină, prin creșterea metabolismului și prin reglarea apetitului.

Acest program nu se adresează persoanelor care vor rezultate peste noapte sau celor care suferă de boli de nutriție, ortorexie, bulimie sau anorexie. Se adresează persoanelor sănătoase care nu reușesc să nu mănânce atunci când nu le este foame din motive legate de oboseală și stres – le garantăm o soluție bazată pe biologia corpului și creierului, prin încurajarea autonomiei alimentare, eficiență și respect.

Desfășurarea Programului Educativ de Slăbit „Fără Stres” va avea loc prin ședințe de 45 minute, săptămânal, alternativ consiliere nutriție și consiliere psihologică, timp de 12 săptămâni, astfel:

6 ședințe nutriție – susținute de nutriționist Diana Artene (detalii: aici)

6 ședințe psihologie – susținute de Roxana Badea (detalii: aici)

  1. Creșterea calității alimentelor: reglare foame/apetit

  • Evaluare fizică
  • Cum combini optim alimentele astfel încât să poți mânca absolut orice ca să slăbești grăsime?
  1. Motivație și angajament

  • Evaluare motivațională
  • Cum îți susții nevoia de a slăbi și de a avea un stil de viață sănătos?
  1. Creștere metabolică: tipuri de antrenament fizic pentru slăbit

  • Evaluare fizică
  • cum te antrenezi zilnic pentru a-ți crește metabolismul făcând doar 4 exerciții fizice pe zi, de 3 ori pe săptămână?
  1. Scop personal și strategii de succes

  • Evaluare motivațională
  • Cum aplici strategia necesară atingerii scopului personal în contextul actual al vieții tale?
  1. Rezistența la insulină: timing mese/mâncat pasiv

  • Evaluare fizică
  • Cum previi/tratezi cea mai importantă cauză de îngrășat fără exces alimentar
  1. Anestezierea emoțională prin mâncat: reguli și limite

  • Evaluare motivațională
  • Cum identifici și reîncadrezi vechile tale hărți mentale legate de alimentație care te împiedică să reușești să slăbești eficient?
  1. Rezistența la leptină: sațietate între mese/sațietate în vacanțe, de sărbători sau la petreceri/sațietate noaptea

  • evaluare fizică
  • cum și când poți preveni excesul alimentar și ce poți face pentru a repara un astfel de exces?
  1. Schimbarea: provocări și resurse

  • Evaluare motivațională
  • Cum identifici și cum gestionezi triggerii de mâncat compulsiv sau pasiv (mâncatul pasiv fiind exact la fel de nociv precum fumatul pasiv)?
  1. Plăcerea de a mânca: reglarea raportului serotonină/dopamină

  • Evaluare fizică
  • Cum gestionezi situațiile când trebuie sau când pur și simplu îți dorești să mănânci social continuând să slăbești grăsime
  1. Auto-respect: nevoi, dorințe, emoții și sentimente

  • Evaluare motivațională
  • Cum identifici, accepți și exprimi în mod asertiv propriile impulsuri emoționale?
  1. Hidratare pentru slăbit

  • Evaluare fizică
  • Care este impactul metabolic al băuturilor alcoolice și non-alcoolice, cu ce și cum să te hidratezi când faci sport?
  1. Evaluare finală psihologie: persverență, constanță și angajament

  • Evaluare motivațională
  • Cum gestionezi răspunsul emoțional general de rezultatele obținute și cum rămâi motivată în aplicarea informației învățate pe termen lung?
  1. Evaluare finală nutriție

  • Evaluare fizică
  • Cum combați eficient mecanismele din spatele dependenței de mâncare?

 

Garanție 100% – dacă aplici complet și corect Programul de Slăbit „Fără stres” și nu ești mulțumit/ă de progres, vei primi banii înapoi.

 

Pentru mai multe detalii despre un comportament alimentar sănătos , te invităm să consulți site-ul Dianei Artene, o adevărată enciclopedie a nutriției: click aici)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

fourteen − seven =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.